Le Candele Di Laura

Estimated reading time: 1 min
Heart candle tin packaging

Wyzwanie

Laura z Le Candele Di Laura poszukiwała różnych rozwiązań w zakresie opakowań dla swoich produktów, aby stworzyć niepowtarzalne kształty i style, które zapewnią im wyróżnienie. Obejmowało to malowaną ceramikę, filiżanki do herbaty i niezliczone inne możliwości.  Jej pasja do wyrobu świec skłoniła Laurę do poszukiwania innych możliwości dla swoich produktów. 

Silver Candle Tins for Le Candele Di Laura.
Stacked Rose Gold Welded Side Seam Tins with candles from Candele Di Laura.

Nasze rozwiązanie

Po szeroko zakrojonych poszukiwaniach w Internecie  Laura  odkryła Tinware Direct. Jako poprzednia miłośniczka produktów z blachy białej, zamówiła próbki i przetestowała nasze produkty, w tym puszkę ze zgrzewanym szwem bocznym w kolorze różowego złota. Ostatecznie zdecydowała się stworzyć produkt przy użyciu tego typu opakowania. 

Świeca odniosła ogromny sukces i szybko zaczęła się sprzedawać przez cały okres świąteczny. Kiedy Laura zaczęła odnosić sukcesy, chciała rozszerzyć swoje możliwości, włączając w to więcej możliwości, w tym korzystanie z naszych blaszanych opakowań w kształcie serca. 

Odpowiedź Laury:

"Oczywiście polecam,jesteś firmą bardzo profesjonalną i zawsze gotową wysłuchać klienta"

Heart shaped candle tins.

Może Ci się spodobać View all

Sustainable packaging

Zrozumienie zrównoważonych opakowań: szczegółowe spojrzenie

Odkryj wszystko, co musisz wiedzieć o różnych rodzajach zrównoważonych opakowań.

Image of hand pushing plastic packaging away

Przejście z opakowań plastikowych na ekologiczne: przewodnik w pięciu krokach

Odkryj podstawowe kroki, które pozwolą Ci wyeliminować opakowania plastikowe z Twojej działalności biznesowej i zastosuj przyjazne dla środowiska alternatywy w zakresie opakowań.

Forest with sustainable packaging images

Ekologiczne opakowania kluczowe dla firm FMCG

Ponieważ marki mają trudności z osiągnięciem swoich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju, nacisk na odpowiednie opakowania przez firmy FMCG staje się coraz bardziej widoczny.