Firma spożywcza z plaży Pembrokeshire

Estimated reading time: 1 min
The Pembrokeshire Beach Food Company

Firma Pembrokeshire Beach Food Company specjalizuje się w dostarczaniu klientom innowacyjnych produktów, niedostępnych nigdzie indziej na rynku. W szczególności starają się tworzyć lokalne produkty z owoców morza, które pięknie reprezentują wszystko, co klienci kochają i rozumieją na temat morza. 

Misja

Firmie zależało na zaopatrzeniu się w opakowania pasujące do przyprawy Captain Cat’s Môr – produktu, który Marks & Spencers chętnie miał na stanie.  Opakowanie również musiało być zrównoważone i wyprodukowane etycznie. 

Nasze rozwiązanie

Wiedzieliśmy, że ważne jest opracowanie puszki, która idealnie pasowałaby do wyjątkowej propozycji sprzedaży firmy. Nasze własne zasady zrównoważonego rozwoju i etyki również są już dopasowane do wymagań firmy.

Ponieważ produkt musiał znajdować się luzem w puszce, opakowanie musiało być hermetyczne. Wybraliśmy pokrywkę z dźwignią i udzieliliśmy wskazówek, gdy firma Pembrokeshire stworzyła swój pierwszy metalowy produkt opakowaniowy. Wyprodukowano próbki, aby firma mogła dobrać odpowiedni kolor i przetestować puszkę przed wprowadzeniem jej do produkcji.

Odpowiedź firmy Pembrokeshire Beach Food Company:

„Obsługa klienta, którą otrzymujesz od Tinware, jest wyjątkowa, możesz mieć pewność, że zrobią wszystko, co w ich mocy dla Ciebie i Twojego produktu, a także informują Cię, co dzieje się na każdym kroku .”


Może Ci się spodobać View all

Sustainable packaging

Zrozumienie zrównoważonych opakowań: szczegółowe spojrzenie

Odkryj wszystko, co musisz wiedzieć o różnych rodzajach zrównoważonych opakowań.

Image of hand pushing plastic packaging away

Przejście z opakowań plastikowych na ekologiczne: przewodnik w pięciu krokach

Odkryj podstawowe kroki, które pozwolą Ci wyeliminować opakowania plastikowe z Twojej działalności biznesowej i zastosuj przyjazne dla środowiska alternatywy w zakresie opakowań.

Forest with sustainable packaging images

Ekologiczne opakowania kluczowe dla firm FMCG

Ponieważ marki mają trudności z osiągnięciem swoich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju, nacisk na odpowiednie opakowania przez firmy FMCG staje się coraz bardziej widoczny.