Dziekan Huntley

Estimated reading time: 1 min
Dean's of Huntley

Firma Dean's jest dumna, że ​​wykorzystuje wysokiej jakości ręcznie robiony wypiek, aby stworzyć jeden z najlepszych szkockich ciastek kruchych dostępnych obecnie w sprzedaży. Dean's, rodzinna firma, sprzedaje swoje produkty międzynarodowej publiczności.

Misja

Stworzenie asortymentu o unikalnym, atrakcyjnym i atrakcyjnym stylu pakowania ciasteczek All Butter Shortbread. Grupą docelową były rynki turystyczne i osoby kupujące prezenty. W związku z tym opakowanie musiało spodobać się jak najszerszemu gronu odbiorców, a jednocześnie wyróżniać się na tle konkurencyjnej branży. 

Nasze rozwiązanie

Użyliśmy cyny do stworzenia pięknego projektu opakowania produktu Dean. Cyna jest bardzo wszechstronna, co oznacza, że ​​można ją formować w niezliczoną ilość różnych kształtów, zachowując jednocześnie swoją strukturę i wytrzymałość. Konsumenci również opakowania blaszane kojarzą się z luksusem, co czyni je fantastycznym wyborem dla Deans. 

Nasz zespół ekspertów współpracował z firmą Dean's przy produkcji trzech unikalnych puszek o następujących kształtach:

  • Bęben
  • Klasyczna kuchenka żeliwna
  • Kruche ciasto

Dzięki innowacyjnym technikom i tłoczeniu produkty można było od razu skojarzyć i powiązać z marką kruchego ciasta.

Odpowiedź dziekana:

Tinware Direct ugruntowało swoją pozycję naszego dostawcy cyny nr 1 dzięki doskonałemu poziomowi usług i konkurencyjnym cenom.”


Może Ci się spodobać View all

Sustainable packaging

Zrozumienie zrównoważonych opakowań: szczegółowe spojrzenie

Odkryj wszystko, co musisz wiedzieć o różnych rodzajach zrównoważonych opakowań.

Image of hand pushing plastic packaging away

Przejście z opakowań plastikowych na ekologiczne: przewodnik w pięciu krokach

Odkryj podstawowe kroki, które pozwolą Ci wyeliminować opakowania plastikowe z Twojej działalności biznesowej i zastosuj przyjazne dla środowiska alternatywy w zakresie opakowań.

Forest with sustainable packaging images

Ekologiczne opakowania kluczowe dla firm FMCG

Ponieważ marki mają trudności z osiągnięciem swoich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju, nacisk na odpowiednie opakowania przez firmy FMCG staje się coraz bardziej widoczny.