Rozbudzaj świąteczną radość i rękodzielniczą magię marketingu za pomocą opakowań świątecznych

Estimated reading time: 2 min
Festive packaging deliveries

To znów ten magiczny czas w roku, nie tylko ze względu na prezenty, choinki i migoczące światła. Okres świąteczny to czas, w którym sprzedaż może naprawdę wzrosnąć, pod warunkiem, że podejmiesz właściwe decyzje marketingowe.

Opracowując strategię promocyjną, nie zapomnij o opakowaniu. Skuteczne opakowanie produktu sprawi, że Twoje produkty wyróżnią się na półkach sklepowych i przyciągną więcej uwagi niż podobne oferty głównych konkurentów.

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się najlepszym strategiom, dzięki którym opakowania Twoich świątecznych prezentów zrobią wrażenie w tym sezonie.

Zintegruj z wizerunkiem swojej marki

Jednym z najskuteczniejszych sposobów, aby Twoje opakowanie było niezapomniane i wywarło trwałe wrażenie, jest zapewnienie, że idealnie pasuje do Twojej ogólnej strategii marketingowej. Firmy produkujące napoje, takie jak Coca-Cola, są w tym mistrzami. Nie tylko modyfikują swoje opakowania na okres świąteczny; aktualizują również swoją stronę internetową, reklamy telewizyjne, billboardy i wszystko inne, aby stworzyć spójny wygląd. Nawet mniejsze firmy powinny tworzyć treści w mediach społecznościowych, które odzwierciedlają i wzmacniają świąteczny klimat ich opakowań.

Wybierz motyw

Wybór odpowiedniego motywu pięknie ujednolici projekt opakowania świątecznego. Klasycznym podejściem jest użycie kolorów czerwonego lub zielonego, które natychmiast przywołują ducha świąt u klientów.

Utrzymaj rozpoznawalność marki

Jeśli Twoje produkty są na półkach sklepowych, kluczowe jest, aby Twoja marka pozostała rozpoznawalna w ramach Twojego świątecznego przeprojektowania. Wiele firm przesadza z oszałamiającą świąteczną estetyką, która może przyćmić tożsamość ich marki. Jeśli to zrobisz, ryzykujesz utratą klientów, którzy już są zainteresowani Twoimi produktami.

Zachowaj prostotę

Wiele firm błędnie uważa, że ​​świąteczne opakowania muszą być skomplikowane lub wyszukane. Wadą skomplikowanych projektów jest to, że ich stworzenie i dostarczenie może zająć miesiące. Jeśli zamawiasz świąteczne opakowanie w listopadzie, rozważ personalizację gotowego opakowania dostępnego online. Istnieje wiele sposobów na jego ulepszenie, takich jak dodanie etykiet lub przymocowanie kokardy, aby wyglądało jak prezent. Możesz nawet owinąć kokardę na zewnątrz. Klienci docenią te małe, ale znaczące zmiany w projekcie opakowania. Alternatywnie rozważ dodanie etykiety wewnątrz lub na zewnątrz opakowania, aby wysłać klientom świąteczne pozdrowienia. Spraw, aby było ono osobiste, a poczują więź z Twoją marką.

Kiedy należy wprowadzić na rynek opakowania świąteczne?

Jeśli działasz w sektorze e-commerce, prawdopodobnie zauważyłeś, że marketing świąteczny zaczyna się każdego roku wcześniej. Dlatego też, w dowolnym momencie po Halloween, jest świetna okazja, aby promować nową świąteczną wersję jednego z Twoich najlepszych produktów. Możesz nawet wprowadzić go na rynek wcześniej dzięki skutecznym promocjom e-mailowym i kampaniom w mediach społecznościowych.

Kup teraz swoje opakowanie na święta

Teraz jest idealny czas, aby kupić puszki lub tekturowe tuby na swoje produkty w tym sezonie. Te produkty magazynowe są łatwe do personalizacji za pomocą uroczych etykiet, które natychmiast przypominają klientom dzwonki sań, jemiołę i czar Bożego Narodzenia.


Może Ci się spodobać View all

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Wybór Kupidyna: najlepsze opakowanie na Walentynki

Przygotuj się na nadchodzący sezon wyprzedaży.

Festive packaging deliveries
Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor