4 powody, dla których czarne opakowania cieszą się popularnością

Estimated reading time: 2 min
4 Reasons Why Black Packaging Is Trending

Jeśli szukasz różnych rodzajów opakowań dla swojego następnego produktu na rynku, ważne jest, aby zbadać wiele opcji, w tym określone kolory. Czarne opakowania to modna opcja dla producentów niezliczonej ilości produktów. Przyjrzyjmy się, dlaczego tak się dzieje i jakie korzyści zapewnia opakowanie w stylu noir.

Zmień opinię 

Badania pokazują, że kolor wpływa na opinie i emocje. Na przykład czerwień może wywoływać uczucie złości i agresji, podczas gdy pastelowe kolory są postrzegane jako bardziej kojące. W przypadku czerni kojarzy się to z wyrafinowaniem, tajemnicą, luksusem i bogactwem.

Może pomóc stworzyć wrażenie, że produkt jest drogi lub wartościowy. Może także wywołać u docelowej grupy odbiorców poczucie zadziwienia lub intrygi.

Zrób wrażenie

Chociaż czarne opakowania są ostatnio modną opcją, nadal nie są powszechnie akceptowane przez firmy działające w niektórych branżach, w tym w sektorze kosmetycznym. Firmy z tego sektora będą wybierać jaśniejsze opakowania, które odzwierciedlają zdrowie i dobre samopoczucie. Z tego powodu odpowiednie czarne opakowanie może pomóc każdej marce wyróżnić się i zrobić wrażenie.

Opowiedz historię

Marketing polega na opowiadaniu historii i możesz do tego wykorzystać czarne opakowanie. Na przykład czarna butelka może sugerować, że produkt kosmetyczny jest przeznaczony do stosowania na noc.

Utwórz puste płótno

Ostateczną zaletą czarnego opakowania jest to, że można go wykorzystać do stworzenia czystego płótna dla dowolnego produktu. Oznacza to, że możesz uniknąć niektórych negatywnych pomysłów i spostrzeżeń, które ludzie kojarzą z innymi odcieniami. Jest to bezpieczna i minimalistyczna opcja projektowania każdego produktu, który sprzedajesz.

Wybór czarnego opakowania 

Black and Silver Aluminium Bottles

Teraz, gdy rozumiesz już najważniejsze zalety czarnych opakowań, przyjrzyjmy się niektórym dostępnym opcjom. Obejmuje to:

  • Tekturowe tuby
  • Butelki aluminiowe
  • Torby stojące
  • Opakowania kombinowane
  • Puszki na prezenty
  • Puszki na świece 

Wszystkie te opcje opakowań hurtowych są dostępne w czarnych wzorach. Połączenie tego odcienia z konkretnym rodzajem opakowania zapewnia kluczowe korzyści.

Na przykład czarne butelki podniosą prestiż każdej marki i stworzą luksusowy wizerunek produktów na bazie wody. Dotyczy to kremów, kosmetyków, a nawet napojów.

Woreczki stojące to uniwersalny wybór do niezliczonej ilości suchej żywności, a czarny wzór pomaga wyróżnić obrazy i tekst. Dzięki temu Twoje produkty będą bardziej przyciągać wzrok i przyciągać wzrok.

Czarne puszki na świece to stylowy wybór, który pięknie pasuje do nowoczesnego wystroju. Przypominają także ludziom o nocy, co jest kolejnym przykładem tego, jak czarne opakowania mogą pomóc w opowiedzeniu historii za pomocą produktów.

A może czarna puszka prezentowa? Czerń jest często powszechnie kojarzona z ideą tajemnicy. Jeśli więc wybierzesz tę opcję, możesz mieć pewność, że ludzie chętnie dowiedzą się, co kryje się w środku.

Mamy nadzieję, że ten artykuł był dla Ciebie pouczający i interesujący. Zastanawiasz się, czy czarne opakowanie będzie właściwym wyborem dla Twojego produktu lub marki? W Tinware Direct mamy do wyboru wspaniały wybór hurtowych czarnych opakowań.


Może Ci się spodobać View all

Sustainability: protecting the environment

Wybór zrównoważonego opakowania: kluczowy krok w kierunku ratowania planety

To nie jest przesada: właściwe decyzje dotyczące opakowania mogą znacząco wpłynąć na nasze środowisko. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małej firmy, czy częścią MŚP, Twoje wybory mają z...

Repurposed clip lid packaging

Uwolnienie potencjału: 8 kreatywnych sposobów na zmianę przeznaczenia naszych opakowań

Wybraliśmy ekscytujące pomysły na upcykling naszych opakowań, którymi możesz podzielić się ze swoimi klientami.

Bespoke sweet packaging with a cardboard selection box

Poznaj 10 trików, jak zachwycić klientów opakowaniem produktu

Poznaj sekrety wyróżniających się projektów opakowań.